THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, August 12, 2009

ULTRAMAN


swuaash....' ultraman da datang' begitula kenangan aku masa kecik2 aku dulu. fanatik sangat dengan bab2 ni. tu x kire lagi dengan bab kamen rider, power ranger, dan banyak lagi wira2 bertopeng baik dari Jepun atau Amerika. Dua- dua aku layan..hmmm nak kate faedah menonton cite ni x la banyak sangat sampai kita leh wat kerja lapangan atau tesis..tapi moral of the story dalam cite ultraman dan kawan-kawan die ni ialah banyak meletakkan nilai murni dalam kehidupan seharian. aku x galakkan kamu semua tengok sangat cite ni, tapi tengok nilai murni dia iaitu sayang menyangi antara makhluk dan sifat berani dalam menjaga keamanan dunia walaupun kita tidaklah begitu kuat, kadang- kadang mesej yng ingin disampaikan dalam cite tu kita faham dan mengerti. eh lupa nak bgtau korang semua. aku minat ultraman Leo. sesuai ngan aku hehehe. hmm.. king of ultra pun aku minat gak. father of ultra pun aku layan. ultraman palg terkini ialah ultraman seven21. gempak gak. ada 13 episod tak salah aku..ultraman ni bayangan ultraman seven. cuma hero die muda sikit.ni kadang- kadang aku pelik nape ultraman bila die bunuh , nape die x kebumikan raksasa lebih2 raksasa sepit udang 2. penjarakan jela raksasa 2. kan senang.. da banyak ultraman yang klah ngan die. x kan sampai aku nk jadi ultraman baru nak buat kot( hehehe)..so korang semua terutama adik- adik jalan jela ULTRAMAN....

0 comments: