THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, August 13, 2009

LIGA MALAYSIA

Liga MalAYsia baru je abis sebulan lebih yang lepas. hmmm liga malaysia aku lihat sekarang entah ape2..yela mutu permainan semakin lama semakin merosot sejak ketiadaan pemain import. Aku pun tak faham la nape mutu permainan makin teruk, tapi kalau tengok bila friendly lawan Manchester, Nigeria, China leh tahan lak. tapi kalau liga sendiri, ahhh teruknya macam liga msssm( majlis sukan sekolah- sekolah Malaysia.hmm tapi aku sedar aku tak leh nak wat ape2 ckplah hnya sebagai pengulas di blog ini. Hmmm liga perdana EPL da stat, aku makin teruja lak ngan pasukan baru Burnley walaupun kelab kerdil tapi mereka tetap baru melawan, tak macam liga kita, hampeh, gn alasan kalau klah, pasukan mereka ada pemain import, player injured, pengadil wat silap, tak de kewangan. hmm alasan biasa. AKU bukan ape, aku hanya nak pasukan kelab dan negeri di malaysia setanding dengan liga EPL atau J-league kat jepun. barulah orang pandang tinggi kat liga ini. manalah tau lional messi sanggup berpindah ke KEDAH sebab liga ni hebat. hehehehe. K la setakat ni je bab bola. nanti kita diskus bab lain lain. Blog aku ni merangkumi semua bidang. hahahahaha

0 comments: